Jövedelmezőség
Az ÁTLÁTHATÓSÁG megteremtésével, a Vállalkozó Tudáscentrum útvonaltervének első lépéseként, leraktad az alapokat.
Világosak a célok és feladatok
Pontosan tudod, hogy miért dolgozol nap, mint nap, mit szeretnél elérni és ezen keresztül milyen értéket adsz a világnak. Mindezek ismeretében tudod összpontosítani az erőforrásaidat és kihasználni a környezet adta lehetőségeket.
Tisztázottak a szerepkörök
Dolgozóid tudják, mi a feladatuk, milyen elvárások vannak velük szemben – egyszóval ismerik a helyüket az értékteremtési folyamatban.
Van egy alap munkarend
Megvan a mindennapok ritmusa, meghatározottak azok a sarokpontok, amelyeken a működés alapul. Jól felépített rendben keringenek az információk a rendszeren belül, az résztvevők együttműködése megfelelő.
Tudod, hogy miből és kinél termelsz eredményt
Az üzleti eredmények megfelelő részletességű elemzésen esnek át. Ismered az értékesítés szerkezetét és tisztában vagy azzal, hogy hol vannak az eredménytermelés meghatározó pontjai. Kimutattad és folyamatosan követed, melyek a jövedelmező termékek/szolgáltatások és kik a „jó”, illetve kevésbé jó vevőid.
Van kapacitás az üzletépítésre
Tevékenységed tudatos alapra helyezésével elérted, hogy csak azzal foglalkozol a cégedben, amivel valóban neked szükséges. Delegáltad azoknak a feladatoknak az elvégzését, amelyek nem a vállalkozásod stratégiai fejlesztését szolgálják és az így felszabaduló időt és energiát a további fejlesztésre tudod használni.
Következő feladat
a TUDATOS MARKETINGEN alapuló
JÖVEDELMEZŐSÉG felépítése,
azaz el lehet kezdeni pénzt keresni…
Módszereinkkel végig kísérünk azon a folyamaton, melynek során a marketing eszközök tudatos alkalmazásával biztosítod vállalkozásod számára a kiszámítható és stabil eredményességet, vagy a profitot.
Nézzük végig, milyen lépéseket kell ehhez tenni!
Kattints az egyes lépésekre bővebb információért!
-
USP MEGHATÁROZÁSA
- Piac- és versenytárs elemzés
- Piaci rések beazonosítása
- USP megfogalmazása
- Értéknövelő elemek definiálása
- Kommunikációs platformok
-
4 J N P – Jövedelem növelő pontok fejlesztése
- Vevőszám növelése
- Tranzakciószám emelése
- Kosárérték javítása
- Árrés fejlesztése