Jövedelmezőség

Az ÁTLÁTHATÓSÁG megteremtésével, a Vállalkozó Tudáscentrum útvonaltervének első lépéseként,  leraktad az alapokat.

Világosak a célok és feladatok

Pontosan tudod, hogy miért dolgozol nap, mint nap, mit szeretnél elérni és ezen keresztül milyen értéket adsz a világnak. Mindezek ismeretében tudod összpontosítani az erőforrásaidat és kihasználni a környezet adta lehetőségeket.

Tisztázottak a szerepkörök

Dolgozóid tudják, mi a feladatuk, milyen elvárások vannak velük szemben – egyszóval ismerik a helyüket az értékteremtési folyamatban.

Van egy alap munkarend

Megvan a mindennapok ritmusa, meghatározottak azok a sarokpontok, amelyeken a működés alapul. Jól felépített rendben keringenek az információk a rendszeren belül, az résztvevők együttműködése megfelelő.

Tudod, hogy miből és kinél termelsz eredményt

Az üzleti eredmények megfelelő részletességű elemzésen esnek át. Ismered az értékesítés szerkezetét és tisztában vagy azzal, hogy hol vannak az eredménytermelés meghatározó pontjai. Kimutattad és folyamatosan követed, melyek a jövedelmező termékek/szolgáltatások és kik a „jó”, illetve kevésbé jó vevőid.

Van kapacitás az üzletépítésre

Tevékenységed tudatos alapra helyezésével elérted, hogy csak azzal foglalkozol a cégedben, amivel valóban neked szükséges. Delegáltad azoknak a feladatoknak az elvégzését, amelyek nem a vállalkozásod stratégiai fejlesztését szolgálják és az így felszabaduló időt és energiát a további fejlesztésre tudod használni.

Következő feladat

a TUDATOS MARKETINGEN alapuló

 JÖVEDELMEZŐSÉG felépítése,

azaz el lehet kezdeni pénzt keresni…

Módszereinkkel végig kísérünk azon a folyamaton, melynek során a marketing eszközök tudatos alkalmazásával biztosítod vállalkozásod számára a kiszámítható és stabil eredményességet, vagy a profitot.

Nézzük végig, milyen lépéseket kell ehhez tenni!

Kattints az egyes lépésekre bővebb információért! 

?
  • USP MEGHATÁROZÁSA

    Copied
    USP MEGHATÁROZÁSA
    • Piac- és versenytárs elemzés
    • Piaci rések beazonosítása
    • USP megfogalmazása
    • Értéknövelő elemek definiálása
    • Kommunikációs platformok

    ⇒ Ez érdekel bővebben! 

    • Piac- és versenytárs elemzés
    • Piaci rések beazonosítása
    • USP megfogalmazása
    • Értéknövelő elemek definiálása
    • Kommunikációs platformok

    ⇒ Ez érdekel bővebben! 

  • 4 J N P – Jövedelem növelő pontok fejlesztése

    Copied
    4 J N P – Jövedelem növelő pontok fejlesztése
    • Vevőszám növelése
    • Tranzakciószám emelése
    • Kosárérték javítása
    • Árrés fejlesztése

    ⇒ Erre van szükségem! 

    • Vevőszám növelése
    • Tranzakciószám emelése
    • Kosárérték javítása
    • Árrés fejlesztése

    ⇒ Erre van szükségem!